Wednesday, December 5, 2012

Wordless Wednesday

Two Two on top, Mahoney underneath.



Wishing everyone a really nice Wednesday.

39 comments:

  1. Heh heh! We're all for a whap or three. :-)

    ReplyDelete
  2. Oh great - a whap fest!
    Luv Hannah and Lucy xx xx

    ReplyDelete
  3. Two-two and Mahoney!! You two look like you're having a great time!! Yay! Take care
    x

    ReplyDelete
  4. Whappin'!!!!! That's one of our most favorite games :-) We wish we could play too. You guys have fun!

    ReplyDelete
  5. Ooohhh.... looks like he's golfin' or playin' hockey or somethin'. purrs

    ReplyDelete
  6. Well, one good whap deserves another. Go for it, Mahoney.

    Woos - Phantom, Thunder, Ciara, and Lightning

    ReplyDelete
  7. Looks like a wonderful whappin Wednesday! Have fun everyone and have plenty of naps!

    ReplyDelete
  8. Yea, I not thinks Two Two is gonna has a good Wednedsay afters bein' whapped...hehehehe. As long as da claws is in all should be okays.

    Puddles

    ReplyDelete
  9. Hahaha! That paw is raised really high and Mahoney's face is all ready for it. MOL.

    ReplyDelete
  10. Yep, we see the imminent strike! ;)

    ReplyDelete
  11. Yep, I remember those strikes. Very well. Too cute.

    Have a purrfect day. My best to your wonderful mom. :)

    ReplyDelete
  12. Uh oh! INCOMING! Be good. Purrs...from your friends at Colehauscats.com

    ReplyDelete
  13. Never a dull moment at your house. Purrs for a happy WW!

    ReplyDelete
  14. Oooh, that's looking like the start of some smacky paw action!

    Hugs to you both (after you're finished whapping each other), to your mom, and all the other animals there!

    ReplyDelete
  15. we thinks mahoney iz gonna be reddy for two two tho !!!! happee whitefish wednesday !!

    ReplyDelete
  16. We play like that too!...Hope you all are enjoying the week, sweeties...xoxo...Calle, Halle, Sukki

    ReplyDelete
  17. Two Two, that's your furrend. Don't you remember? I guess all's fair in love and war.

    ReplyDelete
  18. uh oh Mahoney is in for it now....lol Happy Wordless Wednesday

    ReplyDelete
  19. Great photos! Love the angle. Looks like they are having a good time. :)

    cheers,

    Mary
    stalecheerios.com

    ReplyDelete
  20. Mahoney you better hurry up and get in there before that paw comes down. Looks like you two are having fun. Hugs and nose kisses

    ReplyDelete
  21. Two-two and Mahoney sure know how to make a Wednesday fun!

    ReplyDelete
  22. It might be wordless Wednesday, but I bet there were some words being exchanged between Two Two and Mahoney!

    ReplyDelete
  23. Nothing like preparing to pounce on an unsuspecting prey!

    Christie from lifewithbeagle.com

    ReplyDelete
  24. Hahaha~~
    Happy Wednesday to you as well.

    ReplyDelete
  25. Oh too bad! You missed the moment of impact. That would really hurt with all the momentum Two Two would have. I sure hope Mahoney survived it.

    ReplyDelete
  26. Two-Two!!! Surely you are not administering The Mighty Smacky Paw to my sweet little Mahoney! Shocking! Was she norty or something??

    ReplyDelete
  27. I am way too familiar with that paw smack move :(

    ReplyDelete
  28. Uh oh! Look out Mahoney! Two Two is up to her wild ways!

    ReplyDelete
  29. Looks like a fun match of two kittehs!

    ReplyDelete